Πέμπτη 11 Δεκεμβρίου 2008

ΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΜΑΣ

Στους καθηγητές

Μας αρέσει

-Όταν είναι φιλικοί
-δείχνουν ενδιαφέρον και συμπαράσταση για τα εξωσχολικά προβλήματα των μαθητών.
- το μάθημα που γίνεται με χαβαλέ
-η κατανόηση του καθηγητή στους μαθητές.
-ο σεβασμός ,η συμπεριφορά η καλή ως προς εμάς.
-η απλότητα των καθηγητών
- όταν μας πλησιάζουν, για τα προβλήματα μας
- όταν μας αντιμετωπίζουν σαν ανθρώπους.
- η καλή συμπεριφορά
-ευχάριστο μάθημα
-η προσπάθεια που γίνεται από τους καθηγητές για μια επιπλέον βοήθεια. Για τις πανελλήνιες.
-όταν είναι ελαστικοί με τους βαθμούς
- οι εκδρομές, τα ταξίδια, τα ξενύχτια, οι ταινίες, η διασκέδαση, η μουσική , ο χαβαλές,  οι κατασκηνώσεις.
-το κενό

Στους καθηγητές δεν μας αρέσει….

- Οι φωνές
- οι προσβολές
- άσχημος τρόπος συμπεριφοράς
- όταν απαιτούν σεβασμό από τους μαθητές χωρίς αυτοί να τον ανταποδίδουν.
- Πιστεύουν ότι είναι ανώτεροι.
- Απαιτούν την τήρηση των κανόνων του σχολείου από τους μαθητές ενώ εκείνοι τους αψηφούν.
- Ο διαχωρισμός των μαθητών από τον καθηγητή
- Τα ξεσπάσματα τους απέναντί μας.
- Που περνάνε το σχολείο μας για οίκο μόδας.
- Οι προσβολές τους ( οι μπηχτές τους)
- Το κουτσομπολιό που κάνουν για μας και τους βαθμούς μας με άλλους συμμαθητές μας και καθηγητές.
- Να μην είναι εκπαιδευμένοι στο μάθημα που διδάσκουν
- Ο άσχημος τρόπος ομιλίας προς τους μαθητές.
- Να γίνεται βαρετό το μάθημα.
- Να μην υπάρχει σεβασμός απέναντι μας.
- Το μάθημα ,οι ασκήσεις, τα διαγωνίσματα, οι εξετάσεις, τα φροντιστήρια
Γ2

Στους καθηγητές μας αρέσει

Λίγο μάθημα με διασκεδαστικό τρόπο
Να μας βλέπουν σαν φίλους και όχι σαν μαθητές
Να ‘ναι ευγενικοί
Να ‘ναι εντάξει στις υποχρεώσεις τους
Εκτός από τα μαθήματα και εξωσχολικές δραστηριότητες
Επισκέψεις με στόχο να εκπαιδευτούμε καλύτερα
Ανεκτικός
Χιούμορ
Κατανόηση
Αγάπη για τα παιδιά

Δεν μας αρέσει στους καθηγητές

Όταν λένε ψέματα!
Όταν μας βάζει στο μάτι
Όταν κάνει συνεχόμενο μάθημα χωρίς ένα 5λεπτο
Όταν είναι πολύ αυστηρός
Όταν μας προσβάλλει με τα λόγια του
Όταν τα παίρνει όλα σοβαρά!!

Δάσκος, Βουτσίνος, Κωνσταντάκος

Μάθημα δεν είναι μόνο τα βιβλία

Μάθημα δεν είναι μόνο τα σχολικά βιβλία, είναι και οι δραστηριότητες εντός και εκτός του σχολικού περιβάλλοντος που ευνοούν στην διαμόρφωση της προσωπικότητας του κάθε ατόμου. Σχολείο δεν είναι μόνο γνώσεις, αλλά και απόκτηση συνείδησης , κοινωνικοποίησης και συνεισφοράς. Στις μέρες μας υπάρχουν πολλά κοινωνικά και οικογενειακά προβλήματα που επηρεάζουν την απόδοση του παιδιού και στο σχολείο. Αυτό όμως δεν είναι ορατό για όλους τους καθηγητές, πολλοί από αυτούς ενδιαφέρονται μόνο για τον βαθμό, ενώ κάποιοι άλλοι ενδιαφέρονται περισσότερο για τον ψυχικό κόσμο του παιδιού λαμβάνοντας υπόψη τα οικογενειακά προβλήματα ορισμένων παιδιών.Λαμβάνοντας υπόψη τα παραπάνω αναφέρουμε ότι οι καθηγητές του ΕΠΑΛ υποτιμούνται από τους καθηγητές των γενικών λυκείων διότι έχει διαμορφωθεί η άποψη ότι δεν γίνεται σωστό μάθημα και είναι πιο χαλαρό το σύστημα. Η άποψη αυτή δεν είναι σωστή διότι οι καθηγητές είναι περισσότερο συζητήσιμοι και φιλικοί ως προς την προσωπικότητα του παιδιού και όχι μόνο για γνώσεις και βαθμούς.Συμπεραίνοντας από τις παραπάνω απόψεις εμείς οι νέοι μαθητές είμαστε απόλυτα ικανοποιημένοι από το νέο σύστημα των ΕΠΑΛ, και θα θέλαμε να τονίσουμε να μην μας μειώνουν τα υπόλοιπα σχολεία διότι το απολυτήριο του ΕΠΑΛ είναι ισότιμο με το απολυτήριο του γενικού λυκείου.
Γ1Μπουντούρη Αντωνία Κότση Μαργαρίτα Φρέρη Αννα
Βαμβακούσης Αντώνης Καπέλλας Παναγιώτης
Βουτσίνος Λούης Μπαϊπά Κατερίνα

ΦΑΥΛΟΣ ΚΥΚΛΟΣ

Κάποιοι καθηγητές έχουν το δικό τους τρόπο επικοινωνίας με τους μαθητές.Κάποιοι είναι αφοσιωμένοι στο δικό τους μάθημα κι άλλοι είναι πιο κοντά στον τρόπο ζωής και στον τρόπο σκέψης των μαθητών.Εμάς τους μαθητές μας αρέσει οι καθηγητές να βλέπουν πέρα από το μάθημα που διδάσκουν και να βλέπουν και από την δική μας σκοπιά.Στο μάθημα προτιμάμε ένα κλίμα εκπαιδευτικό και ταυτόχρονα ευχάριστο και φιλικό προς τον μαθητήΝα μην περιορίζουμε τις γνώσεις μας μόνο από την ύλη των μαθημάτων που μας δίνει το αναλυτικό πρόγραμμα, αλλά και σε γενικές γνώσεις που θα μας είναι χρήσιμες για την συνέχεια της ζωής μας μετά το σχολείο.Υπάρχουν βέβαια, και κάποιοι καθηγητές που έχουν αρνητική στάση απέναντι σε μας.Όπως να φωνάζουν, να δίνουν αποβολές, να βαθμολογούν αυστηρά, και να ασκούν εξουσία πάνω μας.Αυτό μας επηρεάζει στον τρόπο που αντιδρούμε..Όλα αυτά είναι ένας φαύλος κύκλος. Ανάμεσα στις σχέσεις μεταξύ καθηγητών και μαθητών..Αυτά ήταν λίγες από τις σκέψεις μας και τα παραπόνα μας στα πλαίσια του σχολείου.
Γ2Νίκος, Τζώρτζια, Μαρία.Κυριακή,

21 Δεκέμβριος 2008
Πότε ακούμε
ΗΧΟΣ
Θρόισμα φύλλων – δέντρα Οι ομιλίες – παιδιά Οι καθηγήτριες – τάξεις
Το κομπρεσέρ – βιβλιοθήκη Η μπάλα – το γήπεδο Καρέκλες – Γ1
Ακούμε : όταν κάνουμε κάτι που μας ενδιαφέρει, ένα ωραίο τραγούδι, το κελάηδημα των πουλιών, μια σοβαρή συζήτηση, τις επιθυμίες, το γέλιο, τη βροχή, τα πλοία, τους συμμαθητές μας, τον προπονητή μας, το δασκαλό μας
Δεν ακούμε : τους καθηγητές, το κήρυγμα, τις προσβολές, τα παράπονα, τις παρα……, τα φορτηγά, τα αεροπλάνα, τις βλακείες, τον αέρα
Νομικός Αντώνης - Κάρολος

4/12/2008
Πότε δεν ακούμε: Όποτε δεν μας συμφέρει Στα κηρύγματα Στον ύπνο μας
Όταν βλέπουμε τηλεόραση Όταν μας ενοχλεί κάτι
Όταν είμαστε στον κόσμο μας
Πότε ακούμε
Οποτε θέλουμε Τους φίλους μας Τα κουτσομπολιά
Ότι αφορά εμάς Όταν μας κινεί κάτι το ενδιαφέρον μας
Παναγιώτης Ιακωβίνα Αλέξης Μαρίνα

ΗΧΟΣ Κούνημα φύλλων – δέντρα Φωνές παιδιών Χτύπημα της μπάλας
Ήχος μηχανής
Πότε δεν ακούμε Αν δεν μας αρέσει κάτι Όταν κάτι δεν μας συμφέρει
Όταν κάποιος γεννηθεί χωρίς ακοή Όταν το μυαλό μας είναι αλλού
Πότε ακούμε
Όταν μας ενδιαφέρει κάτι Όταν μας αρέσει κάτι
Πότε ακούμε Όταν το θέμα είναι ενδιαφέρον Όταν ο ήχος είναι διαπεραστικός
Όταν είμαστε φοβισμένοι ακούμε και τους μικρούς ήχουςΌταν δεν μας συμφέρει η συζήτηση
Πότε δεν ακούμε
Όταν μας κάνουν κήρυγμα Όταν είναι βαρετό το θέμα της συζήτησης
Όταν είμαστε απορροφημένοι σε κάτι άλλο
Πότε ακούμε
Κάτι που μας ενδιαφέρει Διάφορους ήχους που είναι και ενοχλητικοί κάποιες φορές
Πότε δεν ακούμε
Όταν έχουμε κήρυγμα Όταν δεν μας ενδιαφέρει το συγκεκριμένο θέμα
Όταν κοιμόμαστε βαριά Όταν είμαστε απορροφημένοι σε κάποιο πράγμα (πχ στο κινητό)Όταν οι ήχοι είναι πολύ σιγά
Ρούσσου Πετρίνα Ρίτσης Γιώργος Δεσύπρη Μαρία
Πότε ακούμε
Όταν μας ενδιαφέρει το θέμα Όταν το άτομο που μας μιλάει το σεβόμαστε Όταν ένα άτομο έχει σοβαρό πρόβλημα Όταν μας μιλούν για θέματα που μας απασχολούν (πχ υγείας)
Όταν είμαστε σε καλή ψυχολογική διάθεση
Πότε δεν ακούμε
Όταν αυτό που μας λένε είναι αδιάφορο Όταν η συζήτηση είναι βαρετή ή πολύ περίπλοκηΌταν έχουμε οι ίδιοι κάποιο πρόβλημα (δεν μπορούμε να ακούμε και άλλους)
Όταν είμαστε πολύ αγχωμένοι
Αθηνά Έφη Βάσω Γιάννης

Πότε ακούμε
Όταν το θέμα είναι ενδιαφέρον Όταν ο ήχος είναι διαπεραστικός Όταν είμαστε φοβισμένοι ακούμε και τους μικρούς ήχους Όταν δεν μας συμφέρει η συζήτηση.
Πότε δεν ακούμε
Όταν μας κάνουν κήρυγμα Όταν είναι βαρετό το θέμα της συζήτησης
Όταν είμαστε απορροφημένοι σε κάτι άλλο
.Γ2 Νίκος – Μαρία – Τζώρτζια Πόπη – Βίκυ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

e-mail: syroscommunity@gmail.com

e-mail: syroscommunity@gmail.com
e-mail: syroscommunity@gmail.com