Παρασκευή 12 Δεκεμβρίου 2008

τα δικαιώματα του παιδιού

Η Διεθνής Σύμβαση για τα Δικαιώματα του Παιδιού με απλά λόγια
Όλα τα παιδιά έχουν δικαιώματα που προβλέπονται από νόμους και διεθνείς συμβάσεις.
Το σημαντικότερο κείμενο για τα δικαιώματα των παιδιών, είναι η Διεθνής Σύμβαση για τα Δικαιώματα του Παιδιού του 1989 που την έχουν υπογράψει 191 χώρες και είναι νόμος στην χώρα μας.Παρακάτω μπορείτε να διαβάσετε τη Σύμβαση αυτή με λίγα και απλά λόγια.
Αν θέλετε να τη διαβάσετε ολόκληρη, μπορείτε να τη βρείτε εδώ. Το φυλλάδιο μπορείτε να δείτε εδώ
1: ορισμός“Παιδιά” θεωρούνται όλα τα κορίτσια και τα αγόρια από 0 έως 18 ετών.2: απαγόρευση διακρίσεωνΌλα τα παιδιά είναι ίσα. Έχουν δικαίωμα να τα αντιμετωπίζουν χωρίς διακρίσεις λόγω της φυλής, του φύλου, της γλώσσας, της θρησκείας, των απόψεων, της περιουσίας, της κατάστασης, των ιδιαίτερων αναγκών ή της εμφάνισής τους.3: το συμφέρον του παιδιού Όταν οι μεγάλοι παίρνουν αποφάσεις που αφορούν τα παιδιά, πρέπει να υπολογίζουν πριν από όλα το συμφέρον των παιδιών. Η Πολιτεία πρέπει να προστατεύει και να φροντίζει τα παιδιά, αν οι γονείς τους δεν μπορούν να το κάνουν.4: μέτρα της Πολιτείας Η Πολιτεία πρέπει να παίρνει όλα τα κατάλληλα μέτρα για να εφαρμόζονται τα δικαιώματα των παιδιών.5: ρόλος γονέων και κηδεμόνωνΟι γονείς ή οι κηδεμόνες ενός παιδιού είναι υπεύθυνοι να το μεγαλώνουν έτσι ώστε να αναπτύσσονται οι ικανότητές του και να το βοηθούν να μάθεικαι να ασκεί τα δικαιώματά του.6: δικαίωμα στη ζωήΤα παιδιά έχουν δικαίωμα στη ζωή, την επιβίωση και την ανάπτυξη.7: όνομα και ιθαγένεια Δικαίωμα κάθε παιδιού είναι να γράφεται στο ληξιαρχείο με τη γέννησή του και να έχει όνομα, επώνυμο και ιθαγένεια, δηλαδή να ανήκει σε μια χώρα.8: ταυτότηταΗ Πολιτεία πρέπει να βοηθά τα παιδιά να διατηρούν την ταυτότητα, την ιθαγένεια και τις οικογενειακές τους σχέσεις. 9: ζωή και επικοινωνία με τους γονείς Κάθε παιδί έχει δικαίωμα να ζει μαζί με τους γονείς του, εκτός αν αυτοί ζουν χωριστά, αν δεν μπορούν να το φροντίσουν ή αν πρέπει να απομακρυνθεί από αυτούς για το καλό του. Όταν ζει μακριά από τους γονείς του, το παιδί έχει δικαίωμα να τους βλέπει και να επικοινωνεί μαζί τους, εκτός αν αυτόείναι αντίθετο με το συμφέρον του.10: οικογενειακή επανένωσηΑν ένα παιδί ζει σε διαφορετική χώρα από τους γονείς του, έχει δικαίωμα να ξανασμίξει μαζί τους και να μείνουν στο ίδιο μέρος. 11: παράνομες μετακινήσεις στο εξωτερικόΤα παιδιά πρέπει να προστατεύονται από κάθε παράνομη απομάκρυνσή τους από τη χώρα στην οποία ζουν. 12: ελευθερία γνώμης Τα παιδιά έχουν δικαίωμα να εκφράζουν ελεύθερα τις απόψεις τους. Οι μεγάλοι πρέπει να ακούν και να παίρνουν σοβαρά υπόψη τους τη γνώμη των παιδιών για θέματα που τα αφορούν, ανάλογα με την ηλικία και την ωριμότητά τους.13: ελευθερία έκφρασηςΤα παιδιά έχουν δικαίωμα να αναζητούν, να μαθαίνουν και να μεταδίδουν πληροφορίες και ιδέες, και να εκφράζονται ελεύθερα, μέσα από τον γραπτό ή προφορικό λόγο, την τέχνη ή άλλους τρόπους, αρκεί να σέβονται τα δικαιώματα των άλλων. 14: ελευθερία σκέψης και θρησκείαςΤα παιδιά έχουν δικαίωμα να σκέφτονται ελεύθερα και να πιστεύουν σε μια θρησκεία.15: ελευθερία συνάντησης και ομαδικής συνεργασίας Τα παιδιά έχουν δικαίωμα να συναντιόνται, να συνεργάζονται και να συμμετέχουν σε συγκεντρώσεις, αρκεί να μην παραβιάζουν τα δικαιώματα των άλλων.16: ιδιωτική ζωή Κανείς δεν μπορεί να επεμβαίνει αυθαίρετα ή παράνομα στην ιδιωτική ζωή, την οικογένεια, την κατοικία ή την αλληλογραφία ενός παιδιού,ούτε να προσβάλλει την τιμή και την υπόληψή του.
17: πληροφόρηση Τα παιδιά έχουν δικαίωμα να μαθαίνουν τι συμβαίνει γύρω τους από τα μέσα ενημέρωσης (εφημερίδες, ραδιόφωνο, τηλεόραση, ηλεκτρονικά μέσα).Η Πολιτεία πρέπει να ενθαρρύνει τα μέσα να διαδίδουν χρήσιμες πληροφορίες και να προστατεύουν τα παιδιά από ό,τι μπορεί να τα βλάψει. 18: ευθύνες και υποστήριξη γονέωνΟι γονείς ή κηδεμόνες ενός παιδιού έχουν τη ευθύνη της ανατροφής και της ανάπτυξής του. Η Πολιτεία πρέπει να τους βοηθά σε αυτή την αποστολή και να εξασφαλίζει τη δημιουργία υπηρεσιών φροντίδας για τα παιδιά.
19: βία, παραμέληση, εκμετάλλευσηΤα παιδιά πρέπει να προστατεύονται από κάθε μορφή βίας, προσβολής, παραμέλησης, εγκατάλειψης, σωματικής, ψυχολογικής, πνευματικής ή σεξουαλικής κακοποίησης και εκμετάλλευσης, όσο βρίσκονται στην ευθύνη των γονιών ή των κηδεμόνων τους ή άλλων προσώπων στα οποία αυτοί τα έχουν εμπιστευθεί.
20: εναλλακτική επιμέλειαΌταν ένα παιδί δεν ζει με την οικογένειά του ή αυτή δεν μπορεί να το φροντίσει, έχει δικαίωμα ειδικής προστασίας και βοήθειας, μέσα από θεσμούς όπωςη υιοθεσία, η φιλοξενία σε ανάδοχη οικογένεια ή σε κατάλληλη στέγη / ίδρυμα.
21: υιοθεσίαΗ Πολιτεία πρέπει να παίρνει όλα τα απαραίτητα μέτρα ώστε μια υιοθεσία που γίνεται στην ίδια χώρα ή σε άλλη, να είναι σύμφωνη με το νόμο και να λαμβάνεται υπόψη πάνω απ’ όλα το συμφέρον του παιδιού.
22: παιδιά πρόσφυγεςΤα παιδιά πρόσφυγες, που έχουν φύγει μόνα ή συνοδευόμενα από τους δικούς τους από την πατρίδα τους επειδή εκεί κινδύνευαν, έχουν δικαίωμα ειδικής προστασίας και απολαμβάνουν όλα τα δικαιώματα που έχουν και τα άλλα παιδιά.
23: παιδιά με αναπηρίες Τα παιδιά με σωματικές ή πνευματικές αναπηρίες έχουν δικαίωμα να ζουν σε συνθήκες που εγγυώνται την αξιοπρέπειά τους και ευνοούν την αυτονομία τους. Να απολαμβάνουν ειδική φροντίδα και να συμμετέχουν ισότιμα στην εκπαίδευση και την κοινωνική ζωή.
24: υγεία και ιατρικές υπηρεσίεςΌλα τα παιδιά έχουν δικαίωμα στην προληπτική φροντίδα της υγείας τους και όταν αρρωσταίνουν να χρησιμοποιούν τις απαραίτητες ιατρικές υπηρεσίες για τη θεραπεία τους.
25: επανεξέταση αναδοχής Όταν ένα παιδί τοποθετείται σε ένα ίδρυμα ή μια ανάδοχη οικογένεια, η Πολιτεία πρέπει να παρακολουθεί και να ελέγχει αν το φροντίζουν σωστά και αν απολαμβάνει όλα τα δικαιώματά του.
26: κοινωνική πρόνοιαΤα παιδιά έχουν δικαίωμα να απολαμβάνουν την κατάλληλη κοινωνική φροντίδα και ασφάλιση.
27: ανάπτυξη και επίπεδο ζωήςΌλα τα παιδιά έχουν δικαίωμα σε ένα αξιοπρεπές επίπεδο ζωής: να έχουν φαγητό, ρούχα και να ζουν σε ένα ασφαλές σπίτι, ώστε να έχουν ομαλή σωματική, πνευματική, ψυχική, ηθική και κοινωνική ανάπτυξη. Αν οι γονείς τους δεν μπορούν να τους τα προσφέρουν, η Πολιτεία πρέπει να τους βοηθάει.
28: εκπαίδευσηΌλα τα παιδιά έχουν δικαίωμα να πηγαίνουν στο σχολείο και να έχουν ίσες ευκαιρίες σε αυτό. Η Πολιτεία πρέπει να παίρνει μέτρα ώστε τα παιδιά να γράφονται και να μη διακόπτουν το σχολείο. Τα μέτρα για τη σχολική πειθαρχία πρέπει να σέβονται τα δικαιώματα και την αξιοπρέπεια των μαθητών.
29: σκοποί εκπαίδευσηςΗ εκπαίδευση πρέπει να βοηθάει τα παιδιά να αναπτύσσουν τις ικανότητες και την προσωπικότητά τους και να μαθαίνουν να σέβονται τα ανθρώπινα δικαιώματα, τους διαφορετικούς πολιτισμούς και το φυσικό περιβάλλον.
30: μειονότητεςΤα παιδιά που ανήκουν σε εθνικές, γλωσσικές ή θρησκευτικές μειονότητες, έχουν δικαίωμα να έχουν τη δική τους πολιτιστική ζωή, να χρησιμοποιούν τη γλώσσα τους και να ασκούν τη θρησκεία τους.
31: ελεύθερος χρόνος και ψυχαγωγίαΌλα τα παιδιά έχουν δικαίωμα να ξεκουράζονται, να έχουν ελεύθερο χρόνο, να παίζουν, να ψυχαγωγούνται και να ασχολούνται με πράγματα που τους ενδιαφέρουν.
32: παιδική εργασία, οικονομική εκμετάλλευσηΤα παιδιά πρέπει να προστατεύονται από την οικονομική εκμετάλλευση και οποιαδήποτε επικίνδυνη εργασία μπορεί να βάλει σε κίνδυνο την εκπαίδευση, την υγεία ή την ανάπτυξή τους. Η Πολιτεία πρέπει να ρυθμίζει, σύμφωνα με τις διεθνείς συμβάσεις, τα κατώτατα όρια ηλικίας, τα ωράρια και τις συνθήκες εργασίας για ανηλίκους όπως και την επιβολή ποινών σε όσους τα παραβιάζουν.33: ναρκωτικάΤα παιδιά πρέπει να προστατεύονται από την παράνομη χρήση ναρκωτικών ουσιών αλλά και να μη χρησιμοποιούνται στην παραγωγή και τη διακίνησή τους. 34: σεξουαλική βία και εκμετάλλευσηΕίναι υποχρέωση της Πολιτείας να προστατεύει τα παιδιά από κάθε μορφή σεξουαλικής βίας και εκμετάλλευσης, όπως ο εξαναγκασμός σε σεξουαλική δραστηριότητα, η πορνεία και η πορνογραφία.
35: απαγωγή και εμπορία παιδιώνΤα κράτη παίρνουν όλα τα κατάλληλα μέτρα για να εμποδίσουν τις απαγωγές, την πώληση και το δουλεμπόριο των παιδιών.36: άλλες μορφές εκμετάλλευσηςΤα παιδιά πρέπει να προστατεύονται από οποιαδήποτε άλλη μορφή εκμετάλλευσης που μπορεί να βλάπτει την ευημερία τους.37: βασανιστήρια και στέρηση ελευθερίαςΚανένα παιδί δεν πρέπει να υποβάλλεται σε βασανιστήρια ή άλλη απάνθρωπη ή εξευτελιστική τιμωρία. Η θανατική ποινή και η ισόβια φυλάκιση απαγορεύεται να επιβάλλονται σε παιδιά. Η σύλληψη και κράτηση ανηλίκων πρέπει να είναι σύμφωνη με το νόμο, να έχει την ελάχιστη δυνατή χρονική διάρκεια και να ανταποκρίνεται στην ανάγκες της ηλικίας τους. 38: ένοπλες συρράξειςΣε περίπτωση πολέμου, τα παιδιά πρέπει να προστατεύονται. Απαγορεύεται να συμμετέχουν σε εχθροπραξίες παιδιά κάτω των 15 ετών.39: επανένταξη παιδιού-θύματοςΗ Πολιτεία πρέπει να φροντίζει τα παιδιά που είναι θύματα παραμέλησης, κακομεταχείρισης, εκμετάλλευσης ή πολέμων για να ξεπερνούν τα τραύματά τους και να συμμετέχουν φυσιολογικά στην κοινωνική ζωή.
40: δικαιοσύνη / ποινική μεταχείρισηΚάθε παιδί ύποπτο, κατηγορούμενο ή καταδικασμένο για μια παράνομη πράξη έχει δικαίωμα να το αντιμετωπίζουν με αξιοπρέπεια, ανθρωπισμό και σεβασμό στις ανάγκες του, να ενημερώνεται για την υπόθεσή του σε γλώσσα που καταλαβαίνει και να έχει νομική βοήθεια για να μπορεί να υπερασπίζεται τον εαυτό του.
41: ευνοϊκότερες ρυθμίσειςΑν οι νόμοι μιας χώρας προστατεύουν καλύτερα τα δικαιώματα των παιδιών από ό,τι αυτή η Σύμβαση, τότε πρέπει να εφαρμόζονται εκείνοι.
42: γνωστοποίησηΤα κράτη έχουν υποχρέωση να κάνουν γνωστά στους μεγάλους και στα παιδιά τις αρχές και το περιεχόμενο αυτής της Σύμβασης.
43-54: εφαρμογή και έλεγχοςΜια ειδική Επιτροπή στον ΟΗΕ παρακολουθεί την εφαρμογή της Σύμβασης σε όλα τα κράτη που την έχουν υπογράψει. Οι κυβερνήσεις οφείλουν να στέλνουν εκθέσεις κάθε πέντε χρόνια και η Επιτροπή, αφού τις εξετάσει, τους στέλνει παρατηρήσεις και προτάσεις της.

ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΣΚΑΚΙ



Στο Α2 ο Νίκος με την παρέα του, βλέπε Μόδεστο, Γιώργο, Χρήστο και λοιπούς στα διαλλείμματα ξεκίνησαν να παίζουν σκάκι μανιωδώς. Έτσι έπεσε η ιδέα για σχολικό πρωτάθλημα. Όσοι πιστοί προσέλθετε....
Δηλώσεις στο Α2.
Σε συνεργασία με τα άλλα Λύκεια θα γίνει διασχολικό πρωτάθλημα για την ανάδειξη του Πρωταθλητή νησιού!!!

18/12/2008

Η Φραγκίσκα και η Καίτη από το Α2 αφού γύρισαν όλες τις τάξεις και ενημέρωσαν για το πρωτάθλημα μας έστειλαν τις συμμετοχές και τα ζευγάρια που θα διαγωνιστούν:

ΣΚΑΚΙΣΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΕΠΑΛ ΣΥΡΟΥ

1. Μόδεστος Ευστρατίου Α2
2. Νίκος Μπουρνιάς Α2
3. Χρήστος Νάσσος Α2
4. Αλέξης Γαδ Α1
5. Γιώργος Συρίγος Α4
6. Ηλέκτρα Φραγκογιάννη Α4
7. Πέτρος Ρούσσος Α4
8. Κώστας Συριανός Β3

ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΟΙ

Μόδεστος Ευστρατίου- Πέτρος Ρούσσος
Κώστας Συριανός - Γιώργος Συρίγος
Νίκος Μπουρνιάς- Αλέξης Γαδ
Ηλέκτρα Φραγκογιάννη- Χρήστος Νάσσος

17/02/2009
Για δεύτερη συνεχή σχολική χρονιά πραγματοποιείται και φέτος, στο χώρο του 2ου Γεν. Λυκείου, πρωτάθλημα σκακιού με συμμετοχή επτά μαθητών των δύο Γενικών Λυκείων. Η διοργάνωση βρίσκεται στην έκτη αγωνιστική, παρά τις ποικίλες υποχρεώσεις των μαθητών που δυσκολεύουν την αγωνιστική τους παρουσία. Την προηγούμενη χρονιά το πρωτάθλημα είχε ενταχθεί στο πρόγραμμα «Ισότητα μέσα από την ενασχόληση με το σκάκι», στα πλαίσια της ευρύτερης ενότητας προγραμμάτων προώθησης ισότητας «ΚΑΛΛΙΠΑΤΕΙΡΑ» και αισιοδοξεί να γίνει ετήσιος θεσμός αγκαλιάζοντας και άλλα σχολεία. Στα πλαίσια αυτά οι σκακιστές των Γενικών Λυκείων προτίθενται να … διασταυρώσουν τα ξίφη τους με σκακιστές του 1ου ΕΠΑΛ, οι οποίοι ως γνωστόν έχουν δρομολογήσει το δικό τους πρωτάθλημα. Νεώτερα στη … σκακιέρα !!
Πρίντεζης Γιώργος

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ

«ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΘΕΑΤΡΟΥ – ΤΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ»
Μέσα στα πλαίσια των φετινών εξωσχολικών δραστηριοτήτων στο ΕΠΑΛ ΣΥΡΟΥ μετά από πρόταση στο Σύλλογο των Διδασκόντων και την ομόφωνη έγκριση της, αποφασίστηκε η δημιουργία μικτής ομάδας συγγραφής σεναρίου, με γονείς -καθηγητές-εφήβους, που θα συγγράψει μέσα από την διεργασία της ομάδας, ένα θεατρικό έργο.
Στόχος μέσα από την συνύπαρξη στην μικτή ομάδα είναι να διερευνήσουμε τις δυσκολίες στην μεταξύ τους επικοινωνία & πιθανόν να σκιαγραφήσουμε τις αλλαγές εκείνες, που θα βελτίωναν τις μεταξύ μας σχέσεις. Κι όλα αυτά να αποτυπωθούν σε ένα θεατρικό έργο.
Εδώ, σ' αυτό το σημείο ίσως θα μπορούσαμε να πούμε δύο λόγια για το δικό μας δρόμο στο θέατρο, που μέσα από την προσέγγιση του κοινωνικού θεάτρου, προσπαθούμε να πάρουμε μηνύματα- ερεθίσματα της κοινότητας, τα οποία μέσα από την διεργασία της ομάδας να συνθέσουμε μια πρόταση-παράσταση και να την φέρουμε ξανά στην κοινότητα. Το κοινωνικό θέατρο θα λέγαμε μπορεί να οριστεί σαν κοινωνική πράξη, σαν μια εκφραστική και εκπαιδευτική λειτουργία, που χρησιμοποιώντας την δραματική πράξη ως εργαλείο και την ομαδική βίωση των δρώμενων ως παιδαγωγικό μηχανισμό, στοχεύει στη σφαιρική ψυχοπνευματική και σωματική καλλιέργεια, ανάπτυξη, ωρίμανση των μελών της ομάδας και μέσω της αλληλεπίδρασης τους, στη ανθρώπινη επικοινωνία. Η παρουσίαση στην κοινότητα της δουλειάς αυτής, λειτουργεί σαν καταλύτης για τον θεατή, που μπορεί ν΄ αναγνωρίσει δικά του βιώματα και καταστάσεις, οδηγώντας κι αυτόν σ' ένα εσωτερικό διάλογο μέσα από την ταύτιση με τα δρώμενα και πιθανόν σε διαφοροποίηση και αλλαγή στάσεων.
Η βιωματική μάθηση μέσω των Πολιτιστικών Προγραμμάτων εμπλέκει τον παιδαγωγούμενο άμεσα στην μελετώμενη πραγματικότητα, χτίζει το δημιουργικό στοχασμό του και ανοίγει ένα δια βίου διάλογο με τεχνοτροπίες, δημιουργούς και έργα τέχνης που ξαναγεννιούνται μέσα στο δικό του κόσμο.
Οι συνεργασίες με τοπικούς φορείς πολιτισμού (Κέντρο πολιτισμού και επικοινωνίας «ΦΕΡΕΚΥΔΗΣ ΕΚ ΣΥΡΙΗΣ»κ.ά.) θα βοηθήσουν στην ανάπτυξη πρωτοβουλιών και παράλληλα θα προσφέρουν έναν πλούσιο χάρτη σχεδίων εργασίας, εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων, σε πολλά επίπεδα.
Σ αυτό το πλαίσιο, ξεκινά περιπατητική ομάδα με στόχο την γνωριμία με το νησί , όπως και της ιστορίας του, αναζητώντας λαογραφικά στοιχεία, που συνδέουν το χθες με το σήμερα. Η συμμετοχή καθηγητών - μαθητών- γονέων και σε αυτή την δράση όπως και στη θεατρική ομάδα, έχει σαν στόχο να βελτιώσει την μεταξύ μας επικοινωνία, όπως επίσης και να γνωρίσουμε το τόπο μας και την ιστορία του.
Η αποτύπωση όλων αυτών των διεργασιών εντός του σχολείου, θα γίνει με την δημιουργία ενός ιστοχώρου, όπου θα αναρτηθούν, κείμενα, φωτογραφίες, σκέψεις , ιδέες .προτάσεις για ένα πιο επικοινωνιακό περιβάλλον στο χώρο του ΕΠΑΛ μεταξύ μαθητών- καθηγητών- γονέων και να αποτυπώνει το πως μπορούν οι ανθρώπινες σχέσεις, από συγκρουσιακές, να γίνουν πιο λειτουργικές και συνεργατικές, στο σχολείο, στην οικογένεια και στην κοινότητα..
Ήδη ο ιστοχώρος έχει δημιουργηθεί ( http:// syroscommunity.blogspot.com) και «τρέχα γύρευε» για αναρτήσεις- συζητήσεις, απόψεις, θέσεις……
ΣΑΣ ΠΡΟΣΚΑΛΟΥΜΕ ΣΕ ΕΝΑ ΑΝΟΙΧΤΟ ΔΙΑΛΟΓΟ …
Σακελλαρίου Μίλτος
Συντονιστής –εμψυχωτής
του προγράμματος.

Συμμετέχοντες καθηγητές

ΓΙΑΝΝΑΡΗ ΑΡΓΥΡΩ

ΖΕΡΒΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ

ΒΑΜΒΑΚΟΥΣΗ ΚΙΚΗ

ΡΗΓΟΥΤΣΟΣ ΦΡΑΓΚΙΣΚΟΣ


ΣΟΦΙΑ ΓΡΗΓΟΡΙΑΔΟΥ

ΚΑΛΕΤΖΙΟΥ ΜΙΝΑ


ΣΤΕΦΑΝΟΥ ΓΙΑΝΝΗΣ

ΚΟΤΣΙΝΑΡΗ ΜΑΡΙΑ

ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ 2009

Στο ΕΠΑΛ φέτος όπως κάθε χρονιά έγιναν πολλές εργασίες των μαθητών στα διάφορα μαθήματα σε συνεργασία με τους διδάσκοντες καθηγητές.Θα προσπαθήσουμε να παρουσιάσουμε όσες απο αυτές έχουμε σε ηλεκτρονική μορφή ανά μάθημα .

ΑΓΓΛΙΚΑ
Στα πλαίσια του μαθήματος ΑΓΓΛΙΚΑ γενικής παιδείας Α τάξης, οι μαθητές του Α1 ολοκλήρωσαν την εργασία με θέμα:Ελισάβετ 1 "The Virgin Queen"
Οι φάσεις της εργασίας (project) ήταν οι εξής:
α) Προβολή ταινίας με θέμα τηνζωή της πρώτης βασίλισσας Ελισάβετ της Αγγλίας , κόρης του Έρρίκου του VIII( Τυδώρ)
β) Χωρισμός μαθητών σε ομάδες με σκοπό την μετάφραση κειμένου σχετικά με την άνοδο στο θρόνοκαι την βασιλεία της Ελισάβετ.
γ)Δακτυλογράφηση και εκτύπωση των εργασιών των μαθητών- αναζήτηση φωτογραφιών/πινάκων/γραβούρων/σκίτσων της Ελισάβετ στο διαδίκτυο.
δ)Ομαδική δημιουργία του τελικού project απο τους μαθητές και τις μαθήτριες του Α1.
Ο κάθε μαθητής ανάλογα με τις ικανότητες και τα ταλέντα του, συνέβαλε στην ολοκλήρωση της εργασίας, με ελάχιστες εξαιρέσεις.
Συγχαρητήρια σε όλους τους μαθητές και τις μαθήτριες που έβαλαν τα δυνατά τους για να αποδώσουν το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα.
Σοφία Βαρθαλίτου, καθηγήτρια 1ου ΕΠΑΛ

http://picasaweb.google.gr/syroscommunity/ELIZABETH#
ΑΝΑΤΟΜΙΑ
-ΧΗΜΕΙΟΘΕΡΑΠΕΙΑ
http://www.scribd.com/full/15603034?access_key=key-2b2kqbnup7lh0q5ra9ih
-ΚΑΡΚΙΝΟΣ ΤΟΥ ΠΝΕΥΜΟΝΑ
http://www.scribd.com/full/15603181?access_key=key-8hedfskvftd5nxfqo1o
-ΚΑΡΚΙΝΟΣ ΤΟΥ ΜΑΣΤΟΥ
http://www.scribd.com/full/15603900?access_key=key-2hm09gj832i5sfmlhnwj
-ΣΑΚΧΑΡΩΔΗΣ ΔΙΑΒΗΤΗΣ
http://www.scribd.com/full/15604005?access_key=key-p8kz09mv3llgq6avdak


ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ
ΦΥΣΙΚΗ Γ ΛΥΚΕΙΟΥ
Γ1

-ΑΞΟΝΙΚΗ ΤΟΜΟΓΡΑΦΙΑ, ΖΙΑΚΑ ΒΑΣΙΑ ,ΚΑΣΣΑΝΔΡΙΝΟΥ ΜΑΡΙΑ
http://www.scribd.com/doc/15553376/-

- MATIA KAI OΡΑΣΗ, ΜΠΟΥΝΤΟΥΡΗ ΑΝΤΩΝΙΑ, ΚΟΤΣΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ

http://www.scribd.com/full/15553346?access_key=key-27uek61sxij30j4le66a

-ΓΥΝΑΙΚΑ , ΒΕΛΟΥΔΟΥ ΕΛΠΙΔΑ - ΦΡΕΡΗ ΑΝΝΑ - ΦΩΤΕΙΝΙΑ ΛΩΡΑ
http://www.scribd.com/full/15555777?access_key=key-v6psftscxcqk83uzpk4

-ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ , ΜΠΑΙΜΠΑ ΚΑΤΕΡΙΝΑ, ΜΟΝΟΓΥΙΟΥ ΜΑΡΙΑ
http://www.scribd.com/full/15556276?access_key=key-iqvdjgql741gs5zoqug


Γ2

-ΡΑΔΙΕΝΕΡΓΕΙΑ
http://www.scribd.com/full/15556360?access_key=key-1xcwqro6mon4dzk3joxw

-DECIBEL
http://www.scribd.com/full/15573796?access_key=key-1zv1y1chjdu5pklgwcz2

-To mp3 στην ζωή μας
http://www.scribd.com/full/15573882?access_key=key-6ayjnnjn8h2ra1bqbs4

-ΣΕΙΣΜΟΙ
http://www.scribd.com/full/15573871?access_key=key-a5wkszfwcvoey1km2bw

-Ο ΦΩΤΙΣΜΟΣ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
http://www.scribd.com/full/15573850?access_key=key-2drnlmfgvohc871xs3jl

-Ο ΘΟΡΥΒΟΣ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
http://www.scribd.com/full/15573836?access_key=key-1y0lpcjkmugiadn2c8gl

-ΗΛΕΚΤΡΟΜΑΓΝΗΤΙΚΟ ΦΑΣΜΑ
http://www.scribd.com/full/15573811?access_key=key-j8m9t62d39w0noyr4jh

ΒΙΟΛΟΓΙΑ Γ ΛΥΚΕΙΟΥ
-ΜΙΚΡΟΒΙΑ

http://www.scribd.com/full/15574111?access_key=key-1bfgpkratmg3gif657t8

-ΜΥΚΗΤΕΣ

http://www.scribd.com/full/15574150?access_key=key-gc7p34r9zoyuw36ib1f

-ΤΡΥΠΑ ΤΟΥ ΟΖΟΝΤΟΣ

http://www.scribd.com/full/15574200?access_key=key-1ki6tqqu85ljwuw5a1cv


ΦΥΣΙΚΗ Α ΛΥΚΕΙΟΥ

-ΦΥΣΙΚΗ ΣΩΜΑΤΙΔΙΩΝ

http://www.scribd.com/full/15580767?access_key=key-19u5plec11d89r930hho
-ΔΙΑΣΤΗΜΑ, ΣΙΓΑΛΑ
http://www.scribd.com/full/15614813?access_key=key-2cc816vgo8n2myztjcds
-ΕΞΕΡΕΥΝΗΣΗ ΠΛΑΝΗΤΩΝ
http://www.scribd.com/full/15647935?access_key=key-1zr5xvw810vibgghhawd
-NEWTON
http://www.scribd.com/full/15647966?access_key=key-6r9d3cgzvszyb9wyaot
-ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΣ ΠΥΡΗΝΑΣ ΤΗΣ ΓΗΣ
http://www.scribd.com/full/15647986?access_key=key-2dpe4if0l1bo1th5eg7c
-ΙΣΑΑΚ ΝΕΥΤΩΝ
http://www.scribd.com/full/15648014?access_key=key-b1x25t0vrdv8ucz0vt3
-ΜΕΤΕΟΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΔΟΡΥΦΟΡΟΣ
http://www.scribd.com/full/15648029?access_key=key-2gkk68hubjfdr90j5mvy
-ΠΑΛΙΡΡΟΙΕΣ
http://www.scribd.com/full/15648051?access_key=key-fsimejzjfm6x3ofzzhk
-ΠΛΑΝΗΤΕΣ
http://www.scribd.com/full/15648129?access_key=key-51t0ion5cnup1ojx89z
-ΗΛΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
http://www.scribd.com/full/15648158?access_key=key-1bl3pqf4k3g3gc7z6r73
-ΠΥΡΑΥΛΟΙ
http://www.scribd.com/full/15648174?access_key=key-1etyswe50xgel70lucp2
2ος Νομος του Νεύτωνα
http://www.scribd.com/full/15647955?access_key=key-1w69ry6jba041rybinyi
-ΜΗΧΑΝΕΣ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗΣ ΚΑΥΣΗΣ
http://www.scribd.com/full/15701036?access_key=key-1k55l6njaef42oh8qrk1

ΧΗΜΕΙΑ Β ΛΥΚΕΙΟΥ

ΠΛΑΣΤΙΚΑ-ΠΟΛΥΜΕΡΗ
http://www.scribd.com/doc/21989598/%CE%A0%CE%BF%CE%BB%CF%85%CE%BC%CE%B5%CF%81%CE%AE-%CF%80%CE%BB%CE%B1%CF%83%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AC

e-mail: syroscommunity@gmail.com

e-mail: syroscommunity@gmail.com
e-mail: syroscommunity@gmail.com