Παρασκευή 10 Δεκεμβρίου 2010

Τα προβλήματα μας

Τα προβλήματα μας

Α) Στο σπίτι
· Υπάρχει υπερβολική πίεση και έλλειψη επικοινωνίας
· Δεν μας αφήνουν να κάνουμε τις επιλογές μας
· Πολλά εξωσχολικά μαθήματα

Β) Στις παρέες
· Υπάρχει πολύ κουτσομπολιό – κακία
· Έλλειψη κατανόησης
· «Ότι δίνεις παίρνεις» έχει ισχύ μικρότερη του 50%

Γ) Στο σχολείο
· Πολλές ώρες άχρηστων μαθημάτων
· Έλλειψη επικοινωνίας με τους καθηγητές
· Πλήρης αταξία στην «τάξη»
· Άσχημος τρόπος καθηγητών
· Υπερβολική πίεση
· Κρύες και αφιλόξενες τάξεις

· Οικονομικά
· Οικογενειακά
· Ανασφάλεια για το μέλλον
· Αισθηματικά
· Μας τη σπάει που τρέχουμε από φροντιστήριο σε φροντιστήριο
· Δεν είναι εύκολο να αντιμετωπίζεις το οτιδήποτε και πρέπει να παλεύεις πολύ σκληρά γι αυτό που θέλεις να πετύχεις

ένας  μαθητής....



 Στο σπίτι με τους γονείς μου δεν μ αφήνουν να παίζω ώρες στον υπολογιστή
· Και να κάνω πρώτα τα μαθήματα, όχι δεν θα παίξω, μου λεν, " σκέφτεσαι το παιχνίδι"
· Να γυρνάω μέχρι τις 12:30 το βράδυ
· Εγω ακολουθώ το πρόγραμμα της οικογένειας
· Ποιος ακούει  όμως τους γονείς του σε όλα τα πράγματα;
· Εμείς θέλουμε άλλα, άλλα θέλουν οι γονείς μας
· Αλλοτε με συζήτηση , άλλοτε με συμβουλές και κήρυγμα
· Στο σχολείο ο χαμός του χαμού
· Βαριέμαι.....
· Κάποιοι καθηγητές μας τη σπάνε
· Σκατά με τους έρωτες..
· Το μηχανάκι πάω να το αλλάξω από το Γενάρη, αλλά τώρα που λεφτά...
· Κάποιοι απ τις παρέες μου τη σπάνε
· Μου τη σπάει η προηγούμενη παρέα γιατί το παίζαν φίλοι ενώ από μέσα τους ήταν…………….



μια μαθήτρια

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

e-mail: syroscommunity@gmail.com

e-mail: syroscommunity@gmail.com
e-mail: syroscommunity@gmail.com